galiba ben insanlarla nasıl yaşanır bilmiyorum. insanlarla nasıl konuşulur, arkadaşlarla neler yapılır, sevgilin olursa onunla nasıl vakit geçirilir, biriyle arandaki mesafe nasıl ayarlanır... bunların hepsini bilmiyorum aslında. ama hep biliyormuş gibi yaptım. ve hep yanlış yaptım. hiç istemediğim ilişkilerim oldu. hiç sevmediğim arkadaşlarım oldu. hayır diyemedim kimseye. neden bilmiyorum ama insanların benimle ilgili fikirleri hep çok önemli oldu. sanki herkesi mutlu etmem gerekiyormuş gibi.
+çünkü sen iyisin.
-hayır, çünkü ben zayıfım.