Yani insan güzel bir cildin altındaki çirkinliğe -kana, damarlara, yağlara, sümüğe, dışkıya ve bütün fizyolojik çirkinliklere- kör kalmadan bir kadını sevemez. Aşık gözlerini oyup hakikatten vazgeçmelidir. Benim içinse hakikatsiz bir yaşam yaşarken ölmektir!