Bi yazarın bütün kitaplarımı muhteşem olur yaa her kitabında karakter kendimizmişiz gibi içinde kendimizi görüyoruz ve o duyguları yaşıyoruz inanılır gibi değil. Ben iyiki yazarımızı keşfetmişim ve kitaplarını iyiki okuma şansım olmuş diyorum. İlk okuduğum Bitmeyecek Öykü kitabının yeri bende ayrı ama. Hala okumamış olanlar varsa mutlaka yazarımızın kitaplarını okusun okuyunca ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksınız. Dilek Şurubu kitabında da dediği gibi " İyi biten her şey iyidir." Kitapla kalın iyi okumalar
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bahar Eriş 'in ilk Anne Beynim Aç kitabını okumuştum yıllar önce çok etkilenmiştim ikinci olarak Baharın İlk Şarkısı kitabını okudum çok beğendim çok güzel ders verici bi kitap herkesin okuması gereken bir kitap kesinlikle ve son olarak en sevdiğim alıntısını koyup incelememi bitirmek istedim "Seni üzmeye çalışanlar olursa hep içine bak. Orada ben varım, ağacın var, okuduğun kitaplar var, sen varsın, hayallerin var. İçindeki dünya bir sürü güzellikle dolu. Oraya bakmayı unutma sakın." kitapla kalın sevgiler
Hep şarkılarda duyuyordum ve kendi kendime bi karar aldım bu dinlediğim şarkılarda kalmamalı diye ve kitabı alıp okudum. Gerçekten çok beğendim. Kimisi büyüdün hala masal kitabı mı okuyorsun? der belki onlara şunu söylemek istiyorum: her insanın ruhunun bi yanı çocuk kalır ve o çocuk yanımızı da arada mutlu etmeliyiz. İyi ki okudum tavsiye ederim mutlaka okuyun kitapla kalın.
Yazarın ilk okuduğum kitabı bu. Çok beğendim gerçekten kalemi çok iyi keşke önceden okumuş olsaydım dedim. Kitapta en beğendiğim cümle ise şuydu : " Gerçektir bizi mahveden. Hayat bir düştür. Uyanmak bizi öldürür. Düşlerimizi çalan hayatımızı da çalmış demektir. " Bu cümle beni çok etkiledi kesinlikle okumanızı tavsiye ederim çok güzel bi kitap Virginia WoolfOrlando diğer kitaplarını da yakın zamanda okumayı düşünüyorum kitapla kalın
Gerçekten çok güzel bi kitap yazarın okuduğum her kitabı çok hoşuma gidiyor kitapları okuyunca neden Nobel Edebiyat Ödülü aldığını anlıyoruz gerçekten hak ederek alınmış bi ödül yazarımızın kitaplarını okumamış olan arkadailara şiddetle tavsiye ediyorum okuyacak arkadaşlara şimdiden iyi okumalar kitapla kalın sevgiler