“Bana kalırsa, bizler kendi eylemlerimize karşı profesyonel yargıçlardan çok daha sert, acımasısız. Salt eylemlerimizi değil, düşüncelerimizi, niyetlerimizi, gizli beddualarımızı, gizli nefretlerimizi bile yargılarız.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hep dinlerim. O yüzden o kadar düşünüyorum zaten. İnsanların konuşmalarını dinliyorum, dinliyorum, sonra bir zaman geliyor, insanların duygularını işitebiliyorum. Hep sürüp gidiyor bu. Dinliyorum, hissediyorum. Kanat çırpıyorlar durmadan. Tavan arasında kalmış bir kuş gibi. Kurtulayım derken bir tozlu pencerenin camında kanadını parçalayacak.”
Ama başlanmaz ki! Ancak yeni doğan bebek baştan başlayabilir. Sen, ben... Biz artık geçmiş zamanız. Bir anlık öfke, binlerce sahne... Oyuz biz. Sel yılları, kuraklık yılları, toz yılları biziz. Baştan başlayamayız.