Bu adamın sevincini yaşadığım sürece unutmayacağım.Pencerede,hepsi bir şeylere dalmış,hepsi kederli insanlar üzerinde kanat çırpıyordu.Yüklü bir bulutu andıran,hoş ve iyi bir düş gerçek dünyayı, dünyanın kötülüklerini,kepazeliklerini,ondan gizlemekteydi.
"İnsan yaşadığı yere benzer
O yerin suyuna,o yerin toprağına benzer
Suyunda yüzen balığa
Toprağını iten çiçeğe
Dağlarının tepelerinin dumanlı eğimine"
Edip CANSEVER/Mendilimde Kan Sesleri
... Yani iyi mi oldu ölmesi? Hayır canım,ölüm iyi olur mu?Ya ne demek istiyorsun? Yani şu yaşlanmadan yaşlanmış gibi bakan, konuşmaya bile üşenen, suratlarından memnuniyetsizlik akan insanlardan biri olmayacak hiç değilse.
Rabbim senin planlarınla ilgili şüpheye düştüğümüz için affet bizleri.Sen bir şeyi oldurmuyorsan çok daha güzelini hazırladığına mutmain et kalplerimizi.