Tuğba

Tuğba
@tugbaltin
'ağlama minik tosbağa everything will be okay
”hiç kimseyi onu sevdiğim kadar sevmedim ve hiç kimseden ondan nefret ettiğim kadar nefret etmedim.
Anket
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'bir kere olan bir daha asla tekrarlanmayabilir ama iki kere olan mutlaka üçüncü defa da olacaktır..
"güneşi özledim, sonra seni. keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım..
'kalp düşünebilseydi atmaktan vazgeçerdi.
'Melodi doğruymuş Josef, ama dans yanlışmış.