Dua
Rabbim, yedi başlı ejderha olan nefsimin elinden, bitip tükenmek bilmeyen arzulardan, tuli emelden, bütün ihtişamıyla dünyaya meyletmekten, ağızların tadını kaçıran kaygıdan, sebatsızlıktan, günahlarda ısrarcı olmaktan, gıybet,öfke, kıskançlık, riyakarlıktan, basiretsizlikten sana sığınırız. Bizlerin gönlünde şükrü bir sancak eyle bizi o sancağı yıkmaya gelen düşmanlarimiza karşı dirençli ve muktedir eyle. Kalbimizin mahiyetini idrak ettir. Gerçek anlamda sevgi nedir bunu sadrımıza anlat. Halimizi malayanineden beri eyle Ve bize en yakıcı olanından bir muhabbet kisvesi giydir. Giydir ki bize gelen bizde dirilsin. Huzur ve aşkına layık eyle. Bizleri günah ağının içerisinde bocalayıp ruhuyla ve gönlüyle bitap düşenlerden eyleme. Bize bak, çünkü senin nazarın herşeyi kuşatıcıdır.. Biyoriha
Bunu da gördük!
Kitap okuyanlar için Tinder benzeri uygulama yapmışlar. İsmi: BookSpace! Nereye gidiyoruz?
Teknoloji
Reklam
Bookspace uygulaması kullanan var mı ? Erişemiyorum . Bende mi problem var ? genel mi çözemedim
Aşık
Canını Âşk yoluna vermeyen Âşık mıdır? Cehd eyleyip ol dosta ermeyen Âşık mıdır? Dost sevgisin gönülde can–ıla berkitmeyen Tul–i emel defterin dürmeyen Âşık mıdır? Dün gün riyazat çekip halvetlerde diz çöküp, Sohbetlerde baş çatıp yanmayan Âşık mıdır? "" Yunus EMRE "" #aşık #ilahiaşk #allahaşkı
Edebiyat
Nobel ödülü László Krasznahorkai 'nin . Oley be 🥰🥰🥰 Edebiyattan anliyorsun Tüli. Kesin alacak demiştim. Cok seviyorum bu yazari. Cok iyi yaziyor
Ahu Gözlüm
Ahu gözlerine yandığım dilber Sen ki beni ettin ya zir ü zeber Seni gördüğüm çün kaldım biemel Ki bilirim hatadır tuli emel
Şiir
Reklam
Reklam