Her zaman bir sıfatı olur kişinin, çünkü her şey olmak imkansızdır ve üstelik hiç olmak da imkansızdır. Çünkü kısacası, her şeyden kaçabiliriz, kendimiz hariç.
Canlılar, her biri kendi hayatını yaşıyor, bunu düşündüğümüz zaman farkına varıyoruz ki, birbirimizi yeterince tanımıyoruz, bu kısmen onların, kısmen bizim birer kapalı kutu oluşumuzdan, kısmen birbirimizden çekinmemizden, kısmen de gururdan ileri geliyor.