Beyza

Beyza
@umranbeyza
Yüzüm kime dönük olursa olsun yüreğim hep sana dönük olacak.
İlişkiler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"El olduk efendim, Velhasıl ziyan olduk, Ziyadesiyle."
Dedim ya, oturuyorum öylece... İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken, sen buna gitmek mi diyorsun?
İlişkiler