Sıradanlıktan uzak, düşündüren bir kitap. Albert Camus’un varlık felsefesi adına düşüncelerinin etkili olduğu bu romanda, yaşamın anlamsızlığının yanı sıra insanoğlunun ölüme karşı olan içgüdüsel tavrı çok iyi işlenmiş. Uzun bir kitap değil, şayet tek bir günde dahi bitirilebilir.
Okuduğum kitaplar arasında, kısmen daha tuhaf olduğunu söyleyebilirim. Midesi hassaslar için hep iyi bir deneyim yaşatmayacaktır eminim ki. Siz gene de okuyun, güzel kitap…