Yakın zamanda okumayı planmadığım bir kitaptı ve bir şans vermek istedim cidden de okumama değdi.Soseki'nin okuduğum ikinci romanıydı ve çok beğendim demek istiyorum.
Madenci kitabını açık ara daha çok seviyorum fakat burda kıyas yapmak yerine ikisini de sevdiğimi söylemek isterim.Gündelik öykülerini ve kısa öykülerini çok beğendim bu kitabında,Dazai okurken böyle severdim ve Soseki'de de sevdiğimi farkettim cidden kalemi duygulara direkt hatta ruha direkt olarak işliyor özellikle Birinci Gece...
Japon Edebiyatında insanlara beklentinin aslında farklı bir şey olduğunu göstermesine bayılıyorum.