Bu kitapta muhteşem semboller bulabilirsiniz.En başında bu kitapta yazarın kendisi ve Adolf Hitler var.Biliyorsunuz ki Zweig bir yahudi ve dünya savaşı zamanında kendisini aşırı derecede baskı ve hiçlik ortasında hissediyor.Bu kitabı okuduğunuzda kimin hitler kimin zweig olduğunu çok rahat anlayacaksınız ve aldığınız haz 10 kat artacaktır.