Saçmalama
Çok para harcayan birinde vatan millet sevgisi yoktur. Çöpten ekmek toplqyan birileri var ve sen o kişiyi mutlu edebilecekken parayı çok harcıyorsun. Sonra vatan millet Sakarya. Yok sağcıyım yok solcuyum yok sokak köpekleri yok kediler yok hümanistim... Savaş çıksa biri yaralansa taşımayız, ekmek dağıtmayız. Anca gösteriş için, savaşta, depremde gösteriş yapmak için... Yoksa sokaklarda çok fakir var. Sokaktakine yardım etmeyip çok para harcayan bizler savaş çıkınca gösteriş için bir şeyler yaparız... Veya toplum yapıyor, diye... Savaş çıksa, deprem olsa aynı kişiye yardım edilir. Aman yardımı zenginler kapmasın!
Din
• SIRASI BEKLEYENLER ALIŞVERİŞ 1•
~Sırası bekleyenler diye ileti atmıştım ( #306388334 ). Şimdi bu listeden ilk şu kitapları alacağım👇🏻; 1) Bungou Stray Dogs - Cilt 1 2) Şifacı Günceleri - Cilt 1 3) Açlık 4) Cash 5) Vatan Millet Samatya 6) Korku Avcısı ~Death Note'den sonra yeni manga serilerine başlamak istiyorum. Cash kitabı okumadığım türden, ilk defa o türden okuyacağım. Bakalım nasılmış. Vatan Millet Samatya ise, yazarının hikayelerime arada sırada baktığını görüyorum, onada bi bakayım dedim. Açlık kitabı ise, birinden alıntısını gördüm ve ilgimi çekdi. Zaten kısa bir kitap, belki 1 günde biter. Son olarak Korku Avcısı ise üyesi olduğum telegram grubuyla okuycam. Ağustosa kadar vakit var, yinede çok ilgimi çekdi erkenden okuyabilirsem okuycam.
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kalsa da silahında tek bir kurşun, Eğilmez başınla, yenilmez duruşun! Dağ, tepe, vadi fark eder mi yiğide mevzi? Türk eritmiştir o bükülmez dedikleri demiri. Sınır hattında vatanı koruyan bir karakol, Yiğit bilir ki; ne bacak onundur, ne de kol! Tek önemli olan o kutsal vatan ve namustur, Şeref de şan da ona doğuştan var olmuştur. Türk'ün en güzel çiçeği kokladığı baruttur, En güzel evi o şanlı, al bayraklı tabuttur. Düşman ar eder de çatlar karşısında görünce Türk'ü, Oynayarak ölüme giderken bile çalar ince bir türkü...
Alıntı
"Kendi öz yurdumda ben miyim garip? Beni bir köşeye atan utansın! Eğilmiyor diye, kurdu hor görüp, İti el üstünde tutan utansın!"
Doğu Türkistanda Zulüm Var
“Vatan için.” “Devlet için.” “Dava için.” “Güvenlik için.” “Beka için.” Bütün bu kelimeler insan onurunun önüne geçtiğinde, koruduklarını iddia ettikleri şeyi de çürütür. Çünkü insan onurunu çiğneyerek devleti koruyamazsınız. Hukuku ezerek güvenliği sağlayamazsınız. Dava diyerek hakikati örtemezsiniz. Vicdanı susturarak toplumu ayakta tutamazsınız.   İnsan kalmanın ölçüsü Bir toplumsal düzenin kalitesi, hatta asıl gücü, suçladığı kişiye nasıl davrandığında belli olur. Sevdiğine merhamet göstermek kolaydır. Kendi mahallesinden olana adalet istemek de kolaydır. Zor olanı öfke duyduğumuz, suçladığımız, hatta düşman gördüğümüz birinin karşısında durup “onun da bir onuru var, ona dokunamazsınız” diyebilmek ve bunu içtenlikle savunabilmek. Adalet bilincinin varlığı da vicdanın diriliği de burada ortaya çıkar. Kötülüğü yapanlar kendilerini çoğu zaman iyi gerekçelerle ikna eder. Bize düşen, o gerekçelerin altındaki ahlaki çürümeyi görmek ve göstermek olmalıdır. Çünkü bir toplum, kötülüğün hangi güzel kelimelerin arkasına saklandığını fark edemezse, bir süre sonra kötülüğe değil, kötülüğü ifşa edene öfkelenmeye başlar. İşte o zaman mağdur susar, fail rahatlar, hepimiz karanlığa biraz daha alışırız. Buna razı olmayalım. Çünkü kötülüğün karşısında ilk görevimiz kahraman olmak değil, insan kalabilmektir. Mustafa Yeneroğlu Serbestiyet 20/06/2026
Alıntı