Onu unutmak mı? Ne demekti o? Onu unutabilir miydi?
"İnsanın kalbini huzura erdiren en büyük erdem masumiyettir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendı kendımı motive ederken,
Sen öyle tatlı, öyle güzelsin ki her istediğini yapabilirsin..
Alıntı
KİMSELERDEN AHD-İ VEFÂ KALMAMIŞ
İbret ile baktım fani dünyaya Kimselerden ahd-i vefa kalmamış Herkesin hizmeti kendi nefsine Kimseden kimseye fayda kalmamış Herkes öz başına arar rahatı Dört kapının ancak kalmıştır adı Bitmiş bu dünyanın lezzeti tadı Gönülde muhabbet sefa kalmamış Artık bilinmiyor gerçeğin işi Kin kibirle doldu dışıyla içi Yularlandı şeytan(a) insanın başı Nasihat tutacak kafa kalmamış Şimdi rehber düştü yalana düşe Herkes meyil verdi altın gümüşe Tarikat yolunda Hünkâr yetişe Mertçe müritte bir vefa kalmamış Güzide der unutma ikrar(ı) andı Çoğaldı dünyanın tuzağı fendi Nice Süleyman’lar tahtından indi Yalandır bu dünya Nuh’a kalmamış
Şimdi rehber düştü yalana düşe Herkes meyil verdi altın gümüşe Tarikat yolunda Hünkâr yetişe Mertçe müritte bir vefa kalmamış