Kimler nerelerden kovulurken kucak actim ben. “Ne olursan ol yine gel” diyen bir felsefeden geliyorum cunku. ANA DOKTRİN BENDE OLDUKTAN SONRA, PRENSİPLERİMİ BOZMADİKTAN SONRA hicbir mahzuru yok, herkes gelebilir.
(Okuyucu olarak nacizane yorumum; Ana doktrin; islamin sartlari, namaz, oruc, zekat, zikir, sunneti seniyye uymak ve haramlardan kacmak)