Vivian

Vivian
@viviia
Kadrolu mutsuz insan
Hayatımın en mutlu ânıymış bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir , her şey de bambaşka gelişebilir miydi ? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu…
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Tanrı biz kullarından ne istiyor ? Tanrı’nın istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olmabilmek mi ? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrı’nın gözünde ?
Sayfa 86·Kitabı okudu
Alıntı
“Keşke sadece tembellik yüzünden hiçbir şey yapmasaydım. Tanrım , o zaman kendime ne büyük saygı duyardım. Tembellik de olsa belirli bir özelliğe sahibim, buna eminim diye kendime saygı duyardım.”
Hayat
“Kötü biri olamamak bir yana , herhangi bir şey olmayı da beceremedim.”
Hayat
"Ama bilmek ve şahit olmak en büyük mutluluktur. Macera ise büyük bir ibadettir; çünkü O'nun eserini tanımanın başka bir yolu olduğunu görebilmiş değilim." .."Git ve benim göremediklerimi gör , benim dokunamadıklarıma dokun , sevemediklerimi sev ve hatta , bu babanın cesaret edemediği acıları çek. Dünyadan ve onun binbir halinden korkma."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Hayat