carmen

carmen
@wextill
bütün gece balkonda sokağı ve sessizliği dinledim elimde bir bardak demli çay ve gökyüzünde yıldızlar
@wextill·
·
sabitlendi
Durum kötü! Hem de çok kötü:İçimde pislik,Bulantı var.Bu kez yeni:Kafede yakaladı beni.Bugüne kadar kafeler tek sığınağımdı,İnsanla dolup taştıkları,aydınlık oldukları için.Onları da kaybettim.Odamda,dört bir yandan çevrildiğimde nereye gideceğimi bilemeyeceğim artık.
Kitap Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir bedenin üzerinde dolaşan her el, kendi bedenini okşamak istercesine dolaşıyor öteki bedenin üzerinde.
Edebiyat
Sen tüm kentten daha yalnızdın. Okyanus gibi bir yalnızlık.
Edebiyat
Bu gençler, hiçbir şeyi açık açık söyleyemiyorlar. Özellikle de gerçek duygularını bir gülümseme ardına gizliyorlar.
Edebiyat
Açıkça söylemek gerekirse, ben özgüvenimi kaybettim.
Edebiyat