yaren

yaren
@wierdox
Okumaktan asla vazgeçmeyin.
''Sadece herkesin okuduğu kitapları okursan, sadece herkesin düşündüğünü düşünürsün.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimize bir yol çizsek, sonra da o yolun tam tersine gitsek.
Edebiyat
Kimileri inandıkları şeyi anlamayı sever. Kimileriyse anladıkları şeye inanmayı.
Edebiyat
İman, tanımı gereği, akılla desteklenmeyen şeylere inanmak demektir. Akılla desteklenseydi, o zaman iman olmazdı.
Edebiyat