Semih

Semih
@wolfgang
“Ben ortaçağda yaşamalıydım. Sabahları, Montaigne gibi oda orkestrası ile uyandırılmalıydım.”

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·138 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2020 22:16
·
2020 19. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.3/10 · 15,2bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“İnsanların en zayıf tarafları, sormadan, araştırmadan, düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir. Dünyadaki yalancı peygamberleri yetiştirmek ve beslemek için en iyi gübre, işte bu bilmeden inanmak için çırpınan kalabalıktır.”
Sayfa 200 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba? Hayat bir tesadüfler silsilesi imiş, âlâ! Fakat tesadüfün de kendine göre bir mantığı olmalı değil mi ya?”
Sayfa 76 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

Semih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Eylül 2020 22:28
·
2020 14. kitabı
Zülfü Livaneli
8.2/10 · 117,8bin okunma