İncelemeden incelemek
2/10
·95 syf.··
2026 2. kitabı
·
60 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2026 01:54
Edebi cumleler kuramayacagım genel gorusumu soyleyip kapatıyorum bu incelemeyi. Coooook karamsar bi kitaptı acccayip karamsardı 15-16 yasındaki ben gayet begenir bes yıldızı yapıstırırdı ama su anki ben iki yıldız falan veriyorum maalesef yapacak bi sey yok artık hic karamsar asırı dusunen bunalımlara giren biri degilim özetle artık kendimi baltalamıyorum. Bu kitap insanın kendini baltalamasıdır,derdim var yanılgısıdır. Dili de cok agırdı betimlemeleri o duyu aktarımlarını fena iyi yapmıs sadık abim dil harikaydi sadık hidayet olabilmek diye bi mucadele kitabı yazmak isterdim cunku bazen arada arada ifade edemedigim bazı duygularla mucadele ediyorum anlam veremeyince bastırıveriyorum gidiyor hahah ama sadık hidayet olsaydım kendimi kendime cok iyi ifade eder cozumumu uretirdim. İç hayatımda basarı kazanırdım ama tum bunlar kitabı okumama zorluk cıkardı iste hem asırı karamsar hem de çok yoğun bir dil hani insan bi akış arıyor okudugunda ben artık cok fazla akan şeyler arıyorum akmayan şeylerde tanpınar okumayı tercih ederim bi o da ona ozel kontenjandır benim icin. Yani bu kadar arkadaslar karamsar bi donemdeyseniz okumayın daha cok bunalırsınız eger benim gibi aktif enerjik bi donemdeyseniz de okumayın okuyamıyosunuz zaten ben de kitabı yarım bırakmamak icin zor zor okudum basardım yani. Ne zaman okursanız okuyun ya da ben ne karısırım sizin neyi ne zaman okuyacagınıza bee??? Valla her bola burnumu sokmakta da basarılıyımdır. Neyse arkadaslar baaayyy
1000Kitap
Kör BaykuşSadık Hidayet · Yapı Kredi Yayınları · 202636,7bin okunma
Elçiye zeval olmaz??
3/10
·328 syf.··
2026 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2026 23:53
Merhabalar efendim,bugün okuması benim için çok zor olan bir kitabın incelemesi ile geldim size.İtiraf etmeliyim ki kitabın ilk sayfalarından itibaren belliydi benim buna inceleme yazacağım.Nedenini inceleme içerisinde açıklamış bulunacağım zaten,o hâlde bölumlerimizi tanıtmaya geçelim,isteyen istediği adrese yönelsin 1.BÖLÜM:Neden Bu Kitap? 2.BÖLÜM:Kitaba dair az buz spoiler içerebilen yorumlarım 3.BÖLÜM:Elçiye zeval olmaz mı? 4.BÖLÜM:Kapanış 1.BÖLÜM Sudenaz birçok türde kitap okumayı sever,hatta buna özellikle dikkat eder.Yani aslında dönüp "Sudenaz bunu okumaz ki" diyebileceğimiz kitap sayısı oldukça azdır.Bu kitaba gelirsek...Bu kitapla herhalde yan komşumuz,biricik ablam,yağlamaya fısıldayan kadın olmasaydı baksam da görmeyip diğer kitaplarla ilgileneceğim bir kitap olurdu.Geçen sene bu zamanlar ona okuduğum kitaptan,kitaptaki sömürgeden bahsetmiştim.O da "aaa demek bu konulara ilgilisin,o zaman bunu çok beğenirsin" dediydi.Alış,o alış. 2.BÖLÜM Genelde bu bölüme içten içe bir sevinçle gelirim,"hadi yazalım bakalım kıvamında" fakat buna...buna yorum yazmak o kadar zor ki.Karşımda bir arkadaşım olsa ve ona anlatsam çok kolay olurdu halbuki.Çünkü yapacağım şey ağzıma geleni söylemek " ha bir de..şu vardı" diyip örneklendirmek olurdu.Kesinlikle kafa karıştırıcı ama sohbet için garipsenmez,hatta arkadaşımın anlık tepkileriyle güzel bir diyalog olurdu.Velhasıl şu an yazacaklarım oldukça karışık ve hebele hübele sinirden ne diyeceğini şaşırmış vaziyette gelebilir.Beni okurken en çok zorlayan bu olayın gerçek hikâye olarak aktarılması.Zorlandığım kısımlarda tabii ki sömurgenin vahşeti ve gerçeği var fakat ondan ziyade neyin ne kadar gerçek olduğunu bilmememden kaynaklanıyor.Belki karakterler gerçektir fakat o diyaloglar,o betimlemeler...Aman Allah,bu konuda akıllara
İncir KuşlarıSinan Akyüz · Alfa Yayınları · 202433,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2026 01:07
İlk sayfasından son sayfasına kadar elimden bırakamadığım bir kitaptı... Son zamanlarda reading slumpla uğraşmama rağmen beni anında o bataktan çıkardı. Sanırım benim ihtiyacım olan bir bilim kurgu kitabıymış. İkinci kitabı okumaya başladım bile ve çoooook heyecanlıyım
1000Kitap
Kızıl YükselişPierce Brown · Pegasus Yayınları · 20152,541 okunma
Bana yeniden sport romance sevdiren kitap olarak kalsın burda
8/10
·432 syf.··
2026 42. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2026 16:59
Helloovvvvv Epeydir sport romance okumuyordum. Neden bilmem yayınlanan son kitaplarla birlikte aramızda ciddi uçurumlar açılmıştı. Ta ki Buzdaki Tutkuyu okuyana kadar. Konu klişeler silsilesinin tamamını içeriyor ama araya serpiştirilen eğlenceli, rekabetçi ve flörtöz diyaloglar kitaba resmen bağlanmamı sağladı. Liseden beri uzaktan uzaktan yanık olduğı Hazel, çalıştığı takımın fizyoterapisti olunca Rory için bulunmaz bir fırsat doğuyor. Onu nasıl elde ederim diye düşündüğü anda ise Hazel bombayı patlatıyor. Hazel'in ex aşkı takıma dahil olup ve ileri geri konuşunca Hazel minicik bir yalan atıyor ve Rory ile beraber olduğunu söylüyor. Ehh bundan sonrası da bildiğiöiz gibi.. Rory müthiş bir sevgili. Sevdiğine pahalı hediyeler almayı seven, flörtöz konuşmaları, kibirli ama asla itici olmayan halleri, ukalaca sırıtması ve sonsuz bağlılığı ile bir kadına istediği herşeyi sunuyor. Çok şaşıracaksınız ama Hazel'i de sevdim. Başlarda Rory'e güvenmeme konusunda bence çok haklıydı zira geçmişimizde Connor gibi sevimsiz bir örnek var. Ama zamanla büyüyen ve gelişen güven ve aşkı yok saymaması, gereksiz triplere girmemesi ve her anlamda Rory'e sahip çıkması çoooook şahaneydi. Beni bilen biliyor, seriye karışık başlamak hiç huyum değildir ama bunda oldu bir kere. İyi ki de oldu! Serinin ilk kitabını merak etmiyorum. Üçüncü kitabı da merak etmiyorum zira arkadaşlıktan aşka dönüşen ve aynı arkadaş ortamından başkasıyla sevgili kurgu olayını sevmiyorum. Dördüncü kitap Alexei de hiç cezbetmedi beni ama beşinci kitap Koç Ward'ın hikayesiymiş işte onu çok ama çok merak ediyorum. Ben unutursam siz unutmayın çıktığında bana da hatırlatın! İlk kitabı bilmem ama böyle eğlenceli bir kitabı alın OKUYUN ve OKUTUN dostlarım.. KitapRüyasından Sevgilerle
Buzdaki TutkuStephanie Archer · Juno Kitap · 2024361 okunma
4/10
·256 syf.··
2026 30. kitabı
Korların Alacakaranlığı - Tessa Hale #kitapyorumu Hepinize merhaba! Yeni bir yorumla geldimmm. Halden 11 yaşındayken anne ve babasını kaybetmiş. Bir cin@yete kurban gitmişler. O günden sonra Haden birçok yetiştirici ailede kalmış. Biz ise 11 yaşındaki sahneden sonra ilk olarak üniversiteye başlayacağı zaman Haden’ın hayatına dahil oluyoruz. Üniversitesi serimizin isminde geçen Ember Hollow’da. Bu Haden için yepyeni bir hayat. Bunun da heyecanı elbette ki var. Okulun ilk günü öğrenci işlerine gidecek. Okulun popüler çocuğu Knox, resmen bizim kıza takıyor. Tabii sebebini de sonradan öğreniyoruz ama çocuk Haden’ı ilk gördüğü andan itibaren kızın peşini bırakmıyor ve sanki yıllardır tanışıyorlarmışcasına okuldaki her şeyiyle ilgileniyor ve hatta öğün öğün kıza yemek getiriyor. Bu ilgi sadece Knox’tan da gelmiyor. Knox gibi onun yakın arkadaşları da Haden’la yakından ilgileniyorlar. Sonradan öğreniyoruz ki Knox ve yakın arkadaşları bir ejderha sürüsüymüş ve okulda profesör olarak çalışan Maddox ise sürünün alfasıymış… Haden ise onların eşleri. Üzülerek söylüyorum ki ben bu kitabı hiç sevmedim. Eğer romantasy olarak değil de gerçek bir fantastik olarak yazılsaymış çok şey vaat ediyormuş ve gideri varmış. Ancak oooo kadar geri planda kalıyor ki fantastik kısım ejderha olduklarını bile bir yere kadar sadece laf arasında öğreniyoruz ve işte pulları falan belirginleşiyor ara sıra. Bir yerde Hayden’ın bunların ejderha olduğunu öğrendiği bir sahne vardı. Hepsi dönüşüyordu. Mesela bayıldım o sahneye ama sadece bir sahne koskoca kitapta. Bu yüzden hiç mi hiç tatmin etmedi. Sadece kitap bence hızlı tüketim ürünü olarak yazılmış. Betimlemeler neredeyse hiç yok -ki bence bu da bir eksi- kısa cümleler ve detaysız anlatım. Bu yüzden kitap çok sarıyor ve baya bir sürükleyici hale geliyor.
Korların AlacakaranlığıTessa Hale · Nox Yayınları · 202699 okunma
7/10
·320 syf.··
2026 27. kitabı
Merhabalarr, Royal elite serisinin 2. kitabının yorumuyla geldim. Kitap ilk kitabın bittiği yerden hız kesmeden devam ediyor. Elsa, okulda havuza itilmişti ve boğulma tehlikesi geçirerek hastanede uyanmıştı. Öğrendiği gerçeklerle onu havuza itenin Aiden olduğunu düşünür ve ona baş kaldırır. Bu sırada kitaba yeni bir karakter dahil olur:Knox. Onu boğulmaktan kurtaran okula yeni transfer olan kişidir ve Elsa Aiden’i kıskandırmak ve özgür olduğunu kanıtlamak için Knox’la arkadaş olur. Öte yandan kendi geçmişini deli gibi merak eder ve psikiyatristine gidip geçmişini eşeler, çok fazla rüya görmeye başlar, aynı zamanda teyzesi ve eniştesine gidip geçmişini sorar. Manipülatif Aiden ise her cinsel deneyimden sonra bildiklerini anlatacağını söyler ve tabiki yüzeysel şeyler anlatır. (Ve tabiki de bu ikili yanyana gelip kitabın yarısından fazlasında sevişirler.) Öte yandan Aiden’in babası Jonathan, Aiden ve Silver’in iş için evlenmesi gerektiğine, baş düşmanı olan aileden geriye kalan Steel ismindeki tek kişinin de yok edilmesini ister. Aiden, ne olursa olsun babasına başkaldırır ve Elsa’nın yanında olup onu koruyacağını söyler. Jonathan tabiki durmaz oyunlar oynar ve Elsa’ya Aiden ve Silver’ın nişanlı olduğunu söyler. Kızımız tam bunu sindirmeye çalışırken kapıdan başka bir davetsiz misafir gelir ve yazar bombayı patlatır. Aiden ne kadar manipülatif biri olsa da Elsa’yı kendi tarzında çok seviyordu. Elsa’ya güvenen, aralarında bir ilişki olsun isteyen, onu sapkınlık derecesinde isteyen oydu. Açıkcası kendi tarzındaki sevgisini sorgulamadım bile. Elsa ise hem geçmişinin bilinmezlikleriyle hem de Aiden’le uğraşıyor. Aiden’e çekiliyor ama çekilmek istemiyor. Ona çok güvenmek istiyor ama güvenemediği çok şey var. Bu kısmlar bana çok geçti. Ayrıca Aiden’in telefon ekranında Elsa
Çelik PrensesRina Kent · Ren Kitap · 2024816 okunma