Evim bana, "Beni terk etme, geçmişin burada yaşıyor," diyor.
Ve yol bana, "Gel ve takip et beni çünkü ben senin geleceğinim." diyor.
Ve ben de evim ve yola şöyle diyorum, "Ne bir geçmişim var, ne de bir geleceğim. Burada kalırsam eğer, kalışım içinde bir gidiş olacak; Ve eğer gidersem, gidişim içinde bir kalış olacak. Sadece aşk ve ölüm değiştirebilir her şeyi."
İster misiniz
ten kudurtsun beni,
- ve gök gibi, renk değiştirerek ansızın -
ister misiniz
öylesine yumuşayım, sevecen olayım ki öylesine
hani, erkek değil de, pantolonlu bir bulut desinler bu!
10.
Cinnet geçiriyoruz, dedi.
Yok, dedim, aptallık geçiriyoruz.
Kalabalığa katıldık sonunda
Gövdemizden başka sözümüz kalmadı
Güzelliği küfre çevirdik
Biz de herkese bağırıyoruz
Topuklarımızda sızlayan bir vicdanın
Son seslerini de
oturarak boğmayı başardık
Aptallık bile geçirmiyoruz artık.