Bu kitabi ancak bir ders kitabı olarak değerlendirebilirim. Demokrasi, aristokrasi, teokrasi gibi kavramlar, yasama, yürütme nedir, diktatör, despot nedir öğrenmem isteyen büyürsün okusun. Adam kaç yüzyıl önce yazmış, incecik bir kitaba sığdırmış, ama kafa almıyor. Okurken "ya bu adam ne diyor" diye çok zorlandım açıkçası.