Kitap okunması oldukça kolay,bir saat kadar kısa bir sürede rahatça bitirilebilecek bir eserdi. İnsanın yapabileceklerinin farkına varması,içindeki olmazlardan kurtulup sınırlarını zorlaması ve hayal gücünü sonuna kadar kullanmasını,hayallerine giden yolda karşılaştığı zorluklara at gözlüğüyle bakmayıp bakış açısını genişletmesini ve hiç bir zaman vazgeçmemesini anlatıyordu.Ben kitabı çok beğendim.Özelliklede hayatın karşınıza çıkardığı zorluklardan yorulduysanız bu kitap sizi motive edecektir.Tavsiye ederim.