"Boşanmak tüm günahları siler" dedim "bunu bir bağışlama,affedilme süreci olarak görün ve kutlayın. Arınıp tazeleniyorsunuz."
..."Valla hakkını yemeyeyim karım beni ben olduğum için sevmiyor."
İç dünyalarının boş oluşu,bilinçlerinin yavanlığı,zihinlerinin yoksunluğu onları dostluklar kurmaya yöneltir ama yine kendileri gibi olanlarla; çünkü similis similis gaudet. Ozaman hep birlikte oyalanıp eğlenmeye çalışılır.
"Dinle öyleyse. Benim İmam Hatip'ten ayrılmamın nedeni daha o yaşta yüce bir amaç için çabalıyor olmamdı," dedi hamit.
"yanlış hatırlamıyorsam o günlerde en çok kerhaneye girebilmek için çabalıyordun.
Halbuki uğruna adaklar adamıştı,doğduğu gün bahçede üç tane koç kesmişti adamcağız. Mete'yi her dövdüğünde, "O hayvanların günahı neydi lan,mundar ettik hayvanları!"diye bağırıp dururdu.Mete'yi hazmedemiyordu babası.