"Bu dünyaya gelişini annesi dışında bir kimsenin fark etmiş olması şüpheliydi,yaşarken de onu fark eden çok az kişi vardı ve dünyadan giderken de herhalde kimse fark etmeyecekti.Kimse onu sormayacak, ona acımayacak ve kimse ölümüne sevinmeyecekti.Ne dostu ne de düşmanı vardı, fakat tanıdığı yığınıydı."