«Tuhaf şey, eskiden duvarlara çevrik olurdu başım, artık değildi; o yengeç yürüyüşüm de değişmişti. Keloid izlerime bakan ilk yayanın ben de yüzüne baktım. Orta yaşlı kadın bana gülümsedi; kalabalık sokakta bir insanla kurduğum bu güzel ilişkiden sonra adımlarımı canlı canlı atmaya başladım. Ya!»
istiridye komşusuna dedi ki: "içimde büyük bir acı duyuyorum; ağır ve yuvarlak. yüreğimi daraltıyor. " öbür istiridye kurumlu bir tavırla cevap verdi: "şükürler olsun göğe ve denize! içimde hiçbir acı hissetmiyorum. Sağlığım yerinde, kalbimden kabuğuma kadar çok iyiyim." o sırada, bir yengeç geçti oradan, iki istiridyenin konuştuklarını duydu ve çok iyi olduğunu söyleyen istiridyeye şöyle dedi: "gerçekten de sağlığın mükemmel. ama komşunun yaşadığı acı, olağanüstü güzellikte bir inciden kaynaklanıyor. "