Sanırım toplum olarak birbirimizi en sevmediğimiz günleri yaşıyoruz. Herkes kendi mahallesinin görüşünü sıkı sıkıya savunuyorken diğer mahallelere nefret kusuyor. Nefretin derecesini anlamak için Twitter'da herhangi bir yazının altındaki yorumlara biraz bakmak yetiyor da artıyor. Bu sevgisizlik sadece politik yaşamda kendine yer bulmuyor, bir virüs gibi damarlarımızda dolaşıyor. Kıskançlık, yıpratmak, aşağılamak, küçük görmek, alay etmek, üstten bakmak, nefret etmek, ötekileştirmek, itmek, kırmak, kabalaşmak, küfür etmek, bağırmak, vurdumduymaz olmak, yalan söylemek, hırslı olmak günümüzde oldukça sık karşılaşılan davranış biçimleri. Ne ekersek onu biçeriz atasözünü okullar doğruluyor, bu yaygın kültürle beslenen sevgisiz çocuklar büyüyor.