Yüksel Yüksel

.. Sabiî ( Subbi ya da Subba: " suya dalanlar,gusül abdesti/ vaftiz olanlar")..
15
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pişmaniye
Bu kitabı okuyanlara acıyorum, Okumayanlara da...
Sayfa 31
Handikapta burada ya!!
" Ben Vatanımı savunmak istiyorum, devrime ihanet eden o Stalin'i değil."
Sayfa 25
Daha derinden kavramalı, yalnızca savaşın değil Hayatın ve ölümün gerçeğini yazmalıyım. Dostoyevski'nin sorusunu sormalıyım : İnsan ne kadar insan ve o içteki insanı nasıl korumalı?
Sayfa 17
Böylesi bir sarsıntıyı Evvelce Yalnız bir kez, Dostoyevski okurken deneyimlemiştim.
Sayfa 11