zehra

zehra
@yzehrra
Bak işte, en soylu isteklerle odama geliyorsun Ve düşün, insanlığının en ılımlı katında. Her şey bu kadar doğal, her şey bu kadar güzelken Sorarım, neden böyle yabancı kalıyorum sana?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
m
Güçlüyüm belki de bunun için Unutmak, unutulmak, kim bilir Her bakımdan daha iyidir.Ve insan Bir gün yeniden tanıyabilir kendini.Bir umut! Ve umut değil mi bizi koruyan.Bu böyle olunca da. Yeniden bir doğuşa hazırlanıyoruz demektir. İnsan neyi daha çok özleyebilir.Ve neyi Daha çok isteyebilir bundan, bilmem ki.
Sayfa 331·Kitabı okudu
Alıntı
Bana boş boş oturup duvar izleten herkese kırgınım..
Alıntı
Aşk bir zayıflıktı ve insanın başka güzellikleri görmesine engel oluyordu.