Bak işte, en soylu isteklerle odama geliyorsun Ve düşün, insanlığının en ılımlı katında. Her şey bu kadar doğal, her şey bu kadar güzelken Sorarım, neden böyle yabancı kalıyorum sana?
Güçlüyüm belki de bunun için Unutmak, unutulmak, kim bilir Her bakımdan daha iyidir.Ve insan
Bir gün yeniden tanıyabilir kendini.Bir umut! Ve umut değil mi bizi koruyan.Bu böyle olunca da. Yeniden bir doğuşa hazırlanıyoruz demektir. İnsan neyi daha çok özleyebilir.Ve neyi Daha çok isteyebilir bundan, bilmem ki.