zehra

Yaptığım şeyi geri alamam ama günlerimizi keşke geri alabilseydim diyerek geçireceğim.
Sayfa 381·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yüreklerimizde gerçekte ne olduğunu bilinseydi kaçımız affedilirdi?”
Sayfa 173·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanın en büyük hatası, bir başkasının onu mutlu etmesini beklemesidir.
Alıntı
..."Tutuklanmaktan mı korktun, yaptığın şeyi kabullenmek zorunda kalmaktanmı?" "Hayır efem, yapmadığım şeyi kabullenmek zorunda kalmaktan..."
Sayfa 250·Kitabı okudu
İnsanlar genelde neyi görmek istiyorlarsa onu görürler, neyi duymak istiyorlarsa onu duyarlar.
Alıntı