Savaş sonunda taş taş üstünde bırakılmamış bir şehrin kalıntılarından beterim demek isterdim "Nasılsın?" diye sorduklarında. Çünkü artık yorgunum demek yetmiyor ruh halimi anlatmaya tebessümlerimin arkasında.
"İnsanları öldürmekle herkesi kötü hayatınızı kınamaktan alıkoyacağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu olası bir kaçış yolu, ünlü bir kaçış yolu değildir. En kolay en asil yol başkalarını hiç bir şey yapamayacak hale getirmek değil, kendinizi yükseltmektir."