Tanrı'yı bulduracak olan ışık, gün ortası ışığı gibi bir şey değildir. Öğle vaktinde güneşi veya denizde suyu arayanların onu bulmasından bahsetmiyoruz. Ve dolayısıyla Tanrı'nın kanıtı doğadaki bu tür şeyler olamaz.
Birinin herhangi bir konuda biraz daha fazlasını bilmesinin ne önemi olabilir? Böyle bir bilgisi varsa ve bu bilgiyle biraz daha uzağa gitse dahi, nihai noktadan hâlâ sonsuz uzakta değil midir? Ve ömrümüz bir on sene daha uzayacak olsa, yine de sonsuzluğa kıyasla aynı derecede kısa olmayacak mıdır?
Bu arada, bu ayrıcalıkların ve daha önemli birçok ayrıcalığın çoğunlukla krala karşı ayaklanmalarla elde edildiğini belirtmemiz gerekir. Bu ezelden beri süregelen bir yöntemdir:
Halk söküp almadıkça kral ayrıcalıklarından vazgeçmez.