Zrliii

Zrliii
@zrliii
Hər kəs həyat şəraitinin çətinliklərindən, qarşılaşdığı problemlərdən və həyatın bilinməzliyindən danışır, amma həyatı nizama salmaq və yaşana bilən hala gətirmək üçün heç kəs heç bir şey etmək istəmir..
Hayata Dair
Reklam
Hər an unudulacağını düşünərkən belə ona sevərək bağlanmaqdır..EŞQ!
1000Kitap
Sizcə, hər vəd edənin vədləri səmimi olsaydı yer üzərində bədbəxtlər ordusu yaranardımı?
Alıntı
Geçecek, her şey geçer, hepsi geçer. Hatta sonra,çok sonra anılar hükmünü yitirdikten, onu iyice unuttuktan, içindeki acının yerini kocaman bir boşluk aldıktan, keşke geçmeseydi dedikten sonra, keşke acısını bir hastalık gibi yüreğimde taşısaydım desen bile geçer. Zaman insanla oynamayı seven hem zalim hem de merhametli bir tanrıdır. Ona karşı çıkamazsın, yapman gereken beklemek..Onun, derin bir unutuşla bizi rahatlatacak örtüsünü üzerimize örtmesini beklemek..
Alıntı
Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin, Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin. Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür; Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.
Edebiyat
Reklam