Evrende uygun koşulların çok hassas ayarlarla ayarlanması sayesinde “biz” varız, “bizim” varlığımız bu sebeplerin bir sonucudur; yoksa “bizim” varlığımızı sebep, evrende bizden önce var olan hassas ayarları sonuç gibi alıp, onları “biz” ile açıklamaya kalkarsak, büyük bir hata yapmış oluruz.