"İnsan her adımını mezardan uzaklaşmak için atar, yine her adımda mezara bir adım daha yaklaşır. Nitekim her nefesini hayatını uzatmak için alır. Yine her nefeste hayatından bir nefeslik zaman azalır..."
Söyleyemediklerini, arkadaş bulupta derteleşemediği her şeyi yazdığı o kitabı umutsuz bir şekilde yakacakken aldı Raif efendiden. Okuduktan sonra yakacağını söyleyip evden ayrıldı..
Bizde söyleyemediğimiz şeyleri,dertlerimizi bizi dinleyecek birini bulamayınca oturup yazsak aslında hiç bir şey kaybetmez aksine daha mutlu ve rahat oluruz....