Kim bilir kaç zamandan beridir kalbimi öğütlüyorum Durup durup ıssız yerlerde "güçlü ol ey kalbim, güçlü ol daha çok işimiz var" diyorum Bu azgın kalabalıkta seni tam duyamıyorum Gözlerin mi daha sıcak gülüyor Yoksa dudakların mı anlayamıyorum... youtu.be/Ebto2RMO55s?si=... Bu şiiri daha iyi okuyana denk gelmedim...
Şiir
AYET-EL KÜRS-İ OKUMANIN FAZİLETİ* 🌸 *Hadîs-i Şerif* Peygamber Efendimiz (ﷺ) şöyle buyurmuştur; Ümmetimden her kim sabah kalktığında önce *on iki (12) defa* Ayetü-l Kürsi'yi okur sonra abdestini alır ve sabah namazını kılarsa; *-1-* Allâh-u Teâlâ onu, şeytanın şerrinden muhafaza eder. *-2-* Kur'an-ı Kerim'in tamamını *üç defa* okumuş gibi olur. *-3-* O kimseye kıyamet günü bütün dünya insanlarını aydınlatan nurdan bir taç giydirilir. 💨Enes bin Malik hazretleri; "Ey Allah'ın Rasûluﷺ bunu her gün mü okumam gerekir?" diye sordum; Rasülülllah Efendimiz (ﷺ) bana; ➖Hayır, her cuma günü sadece bir defaya mahsus *on iki (12) defa* okuman sana yeterlidir. Zira o senin bütün zamanına karşılıktır. _*(Taberani, el-mucemül-Kebir 8/135)*_ Özel halde okunmaz 💧💨💧💨💧💨💧💨
Din İslam
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
A'lâ suresi'nin 8. ayetinde, "Sana kolaylık ve huzurun yollarını açacağız" deniliyor. ben o yolların açılmasına muhtacım Allah'ım..
Mükemmel Bir Neşe ve Umut Kaynağı
IMDB'den 8.6 puan alan 1946 yapımı olan It's a Wonderful Life (Şahane Hayat) filmi, benim için IMDB puanı her ne kadar pek bir şey ifade etmiyor olsa da, aldığı puanla IMDB'ye göre dünyanın en iyi 21. filmi oluyor. Yönetmen Frank Capra'nın sinema tarihine armağan ettiği bu başyapıtı izlerken içimde çok büyük bir beklenti yoktu. Her gün en az bir film izlemeye çalışan biri olarak bu filmi, o zaman izlediğim dizi olan Friends'te isminin geçtiğini işitmiştim; isim de bir yerden kulağıma tanıdık gelince seyretmeye koyuldum. Film, çevresi tarafından hatırı sayılan, saygıdeğer ve çok sevilen birisi olan George Bailey Tanrı'nın en büyük mucizesinden vazgeçmek üzereyken açılış yapıyor. Bu sırada kendisinin akıbetini kimse bilmediğinden küçük kasabasındaki neredeyse herkes onun için Tanrı'ya dua etmeye başlıyor. Tanrı bu kadar duaya yanıtsız kalamıyor ve en büyük mucizesinden vazgeçmesini önlemek için bir meleği görevlendiriyor. Daha sonra bu meleğe George Bailey'yi tanıması için onun hayatından önemli kesitleri izletiyor. Buradan sonrasını anlatmayacağım. Ben kendime "duygusal" birisi demem; sanırım çevrem de bunu tasdik eder. Fakat bu filmi izlerken tam iki kez ağladım ben. Duygusal birisi olmadığımdan film izlerken pek ender ağlarım. Dahası bu ağlayışlarımdan birisi mutluluktan olmuştu. Bunun bir daha herhangi bir filmi izlerken tekrar edecek bir durum olmadığına eminim. Ben bu incelemeyi Frank Capra'nın bu naçiz başyapıtı ülkemizde pek bilinmediğinden herkese önermek adına kaleme alıyorum. Ama en çok da hayatını önemsiz, değersiz, yaşamaya o kadar da değer bulmayan insanlara öneririm. Bu değerlendirmemi filmi izledikten önce de sonra da bir mübalağa olarak görebilirsiniz ama; bu film hayatın kutsiyetini, paha biçilemezliğini size hayatınızda karşınıza çıkacak birçok şeyden
Film
Çok severek okurken yarım bıraktığım seriler
Vaveyla 1 - Sönmüş Aldebaran wattpadde okuyordum nerde kaldığımı hatırlamıyorum. İhtilal 1 - Zelzele aynı şekilde kaldığım bölüm hangi kitapda bilmiyorum Ateşpare 1 sona yaklaşmıştım ama artık saçma gelmeye başladı wattpadde bıraktım Hawthorne Mirası 3. Kitabın çevirisini bekliyordum Dördüncü Kanat devam serisinin yazılmasını bekliyordum Saka ve Sanrı wattpadde severek okurken yarım bıraktığım bir seri daha nerde kaldım hiç hatırlamıyorum Bir Rüya İçin Ağıt okudum ama 2. Kitabı ablam baştan sona anlattığı için okuyamadım🤦‍♀️ Siyam 1 - Kış Güneşi en son abisi ortaya çıkmıştı hatırladığım. O da yarım kaldı. 17 Numara - Katliam saçma geldi bile isteye bıraktım Bronz bir wattpad kurbanı daha Maça Kızı 8 finale çok az kaldığını düşündüğüm bir yerde bıraktım 8 kitap boyunca bi adamdan kurtulamayınca bayılma evresine gelmiştim çünküüüüğğ Bülbül Kapanı I yeni başlamıştım o da yarım kaldı
1000Kitap
9 tane, Canım olsa. 8'ini gözlerine, 1'ni ise, İlk sarılışımıza verirdim...