.
... Çünkü yaklaşamadım.
Benim olursa, bir ömür onu kaybetme korkusuyla nasıl yaşarım diye düşündüm.
Sizin olmayan bir şeyi kaybedemezsiniz.
O yüzden ben uzaktan sevdim...
Gel desen gelemem uzaklar güzel.
En uzak yerlerden kalbine saklanmak güzel.
.
.
''Hayallerinizin peşini bırakmayın. Hayatı diğerleri gibi yaşamak zorunda değilsiniz. Bir yol çizin ve doğru olduğuna inanıyorsanız asla o yoldan sapmayın. Kim ne derse desin, bu hayat sizin ve istediğiniz yöne gitmekte özgürsünüz. Direksiyon başına geçip hayatınıza bir yön verin ve yaptığınızın doğru olduğuna inanıyorsanız asla vazgeçmeyin.''
.
Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz.
Sabahattin Ali