“Beni yıllardır aldattığın ve muhtemel daha çok yıllar aldatacağın için değil, buna rağmen gitmeyi beceremediğim için. Onurumu, gururumu kaybettiğim, ben diye biri zaten kalmadığı için. Yaşadığım şey hayat olmadığı gibi, yenisini kuracak gücü ve isteği de bulamadığım için, temelli gidiyorum Ayhan.”
Alnınız ve yüreğinizde var olan can kesiklerinizi ömür boyu bandajla saklayamazsınız..!
Dik Not: Hani yalnızım ya o sebepten yarım ve eksik tüm fotoğraflar.