NazlıcnY

NazlıcnY
@Acelyann
Işıklarım söneli uzun zaman oldu, karanlıktan da korkmuyorum artık, insan bu korkularına da alışır, hatta bazen korkularıyla dost bile olur.
Ağız ve diş sağlığı teknikeri
İstanbul
17 Ağustos
14 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
İnsan acısından utanır mı. Döktüğüm yaşlarla zehirleniyorum.
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kimseye kötülük etmedim... Niye böyle acı çekiyorum?"
"Seni, sen olarak yaşamak istiyorum..."
"Yaramın nerede olduğunu bilmiyorum. Yalnız bir yerlerim acıyor. Çok acıyor..."
“Koy elini vicdanına, gerek var mıydı bunlara?”