" Her insan bazen gökte yabancı bir cisim görür de gözlerine inanmaz ya, yanındakine 'benim gördüğümü sen de görüyor musun?' diye sorar.
Bende seninleyken gözlerime inanamıyordum. Kulaklarıma inanamıyordum. Vücudumdaki hiçbir hücreye inanamıyordum.
Kimseye soramıyordum da 'benim gördüğümü sende görüyor musun?' diye…"
“ On beşime geldiğimde karşılıksız bir aşka tutuldum ve bunun acısıyla bir ton sirke içerek romantik bir yoldan intihar etmeyi düşledim. Aşkımdan intihar etmenin beni mezarımda uçuk ve ilginç, solgun ve şiirsel göstereceğini düşünmüştüm. Ama onaltıma geldiğimde daha görkemli bir ölümde karar kıldım. Ölene kadar dans edecektim.”