Yaşam sevinci yüksek, gelecekten umutlu, herkes kadar mutlu, herkes kadar kusurlu birisiyim..
Bir de şuna inanıyorum..
Çiçekleri koparmadan,
Kuşları kafese koymadan
İnsanları değiştirmeden..
Sevmek lazım, çok sevmek lazım..
"Boş eğlence, giyim kuşam, ziyafetler, boş laflar, faydasız arkadaşlar veya uyku, bunlardan biri seni zamanından alıkoyan ayartılara dönüşmesin diye tedbiri elden bırakma.."
"Ve say ki
bütün şiirler gözlerini
bütün şarkılar saçlarını söylemedi
hele nihavent
hele buselik hiç geçmedi fikrimden
ve hiç gitmedi
bir topak kan gibi adın
içimin nehirlerinden
evet yangın
evet salaş yalvarmanın korkusunda talan
evet kaybetmenin o zehirli buğusu
evet nisyan
evet kahrolmuş sayfaların arasında adın
sokaklar dolusu bir adamın yalnızlığı
bu sevda biraz nadan
biraz da hıçkırık tadı
pencere önü menekşelerinde her akşam.."
Ahmet Hamdi Tanpınar
"Anlaşılmak mı istiyorsun? Bize de tek bu gerek zaten! Kendini anla, o zaman yeterince anlaşılmış olursun. O iş seni yeterince oyalar.."
Carl Gustav Jung