“İşte kibirli ve bencil bir kişilik! Başkasının özsaygısını balta darbeleriyle yıkmak isterken, kendi özsaygısına toplu iğneyle dokunulduğunda çığlık atan biriyle nihayet karşılaştım.”
“-İyi ama,diye sordu, ayağınızın altındaki her şey gittikçe çatırdarken nasıl yaşayacaksınız?
-Yalnız var olmak yetmiyor mu? Sevinç, eylemin kendisindedir.”