📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Burada neden insanlar herhangi bir sosyal medya gibi takılıyor anlam veremiyorum. Burası insanları rahatsız edip mesaj atmak için değil, edit paylaşıp alakasız bir kullanıma açık kullanmak için de değil düz bir şekilde inceleme ve alıntılarımızı paylaşmak ve sadece kitap konuşmamız için var. İnsanları rahatsız edercesine mesaj atmak, alakasız şeyler paylaşmak gerçekten inanılmaz geliyor artık. Bazı insanlar buraya SADECE kitap KONUSMAK icin giriyor. Hayatı pozitife etmeye çalışıp dümdüz kitap okumak istiyoruz ve bunu yaparken de kimse rahatsız edilmek istemiyor.
Yalnız kaldınız sanırsınız.
Biliyorum.
Yalnız bırakılmışsınız.
Biliyorum.
Ötesi yok.
Ötesi var:
Yalnızlık
Müziğin bile seni dinlemesidir.
Yalnızlık
İnsanın kendine mektup yazması
Ve dönüp dönüp onu okuması
Yalnızlığın da ötesidir.