Bizim biraz yenilenmemiz lazım. Yorgan bizim için put, diploma put, televizyon put... Ama işin aslına bakacak olursak da bunları put hâline getiren de bizleriz.
" Öyle bir zaman gelecek ki, insanlar kazançlarının helal mi, haram mı olduğuna bakmayacaklar artık " şeklinde bir hadis-i şerif vardır. Bu zaman gelmiş midir?
Dünyada yeteri kadar kötülük var, eksik olan muhabbettir, onu tamamlamalıyız. Merhamete ihtiyacımız var, çünkü insanoğlu yeryüzünü zulümle doldurdu. Hâlbuki kâinat muhabbet üzerine kuruludur.