Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben? İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın. Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım?
Diziyi izlediğim için farklı bir gözle okudum aslında .Dizisi kadar olmasa da, eğlenceli ve akıcı bir eserdi. Son kısmı açıkçası beklentilerimin altında kaldı. Aceleye getirmiş gibiydi yazarımız. Yine de kafa dağıtmak için okunabilecek eser.
Dünyanın bütün kitapları doyuramaz kafamın açlığını. Neler neler okumadım ! Ama yine de kafamın açlığından ölüyorum… Anlayışım arttıkça, bilgim eksiliyor…