Məhəmməd

Məhəmməd
@Ali_309
Qəlbin rahatlığı الله'a bağlılıqdadır. Biz yalnız Sənə ibadət edirik.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Annem hep insanın tam anlamıyla mutsuz olamayacağını söylerdi. Gökyüzü renklenip de yeni bir gün hücreme sızdığı zaman, ona hak veriyordum.
Məhəmməd
Güçlü olmayı bırakmak lazım bazen mutlu olmaq lazım sadece
İnsanların mutluluk olasılığı ne kadar yükselirse mutsuzlukları da o kadar artıyor demek.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Məhəmməd
Mutlu olmakmı yoksa güçlü olmakmı?
Başkalarının haklarını korumak en asil insani davranıştır.
Məhəmməd
Cesaret, ürək işidi
İnsanlar tetikte hatalarımızı bekliyorlardı, onlara güvenilemezdi. Yaşadığımız güzellikleri onlara anlatmaya gelmezdi. Kıskanırlar, dostluk maskesi altında bizi yıkmaya çalışırlardı.
İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Məhəmməd
Biz görməyik ama Allah korur