Bilim kurgu zaten çok ilgimi çeken bir alan. Bilim kurgu türündeki kitapları da çok severim, filmleri de. Geleceğe dair iyi ya da kötü çıkarımlarda, tahminlerde bulunmak bana çok ilginç geliyor. Ütopyalar, distopyalar da bunun bir parçası.
Kitap oldukça akıcı, hem insan-toplum eleştirisine değinen, hem de kurgusal yönden tatmin eden bir kitap. Çevirmenin önsözü de oldukça iyiydi. Bilim kurgu türünün tarihi hakkında bilgi sahibi olabiliyorsunuz, "aaa bak böyle bir kitap varmış, bunu okumamıştım" diyip okuma listenize yeni kitaplar ekleyebiliyosunuz.
Doktor Moreau'nun Adası isimli kitabı da okumuştum, ve çok beğenmemiştim açıkçası. Ancak bu kitap ona göre bir tık daha iyi diyebilirim.