"Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.„
Necə yaxşı ana olmaq olar?
Budda deyirdi: Dünyanın ən böyük problemi ana olmaqdı. Hər qadın ana ola bilmir. Ola bilsəydi insanlar bu qədər problemli olmazdılar.