Hatay'da yaşadığım depremden sonra her şeyin her anda değişebileceğini anladım .. önceden hep gelecek kaygısı ile psikolojim bozulurdu , artık yarını bile düşünmek istemiyorum ..
Kaç gün önce birlikte olduğumuz kişiler ya toprak altında ya da kilometrelerce uzaktalar. :(
Allahtan gelen bir imtihan olduğuna inanıyoruz çok şükür .
İnşallah bu süreci kolay atlatırrız.
Yine de çok şükür sağlıklıyız .
Rabbim vefat edenlere rahmet , kalanlara da sabır versin.