Ama iş burada bitmiyordu. Şayet hayatın hiçbir anlamı olmadığını anlamış olsaydım, bunu sakince kabul edebilirdim, bunun benim alın yazım olduğunu kabul etmiş olabilirdim. Ama durum tatmin edici değildi. Çıkış yolunun olmadığını bildiği bir ormanda yaşayan bir adam gibi olsaydım, yaşamaya devam edebilirdim. Ama ben ormanda kaybolan ve kaybolmuş olduğu gerçeğiyle korkarak acele eden bir adam gibi yolunu bulmak isterken, her adımında kendisini daha da derin bir kargaşaya soktuğunu bilen; ama yine de aceleciliğine engel olamayan bir adam gibiydim